▼  Book dit ophold nu



Antal rum/gæster


Møde- og konferencelokaler

4-stjernet hotel med topmoderne møde- og konferencefaciliteter med nyeste AV-udstyr, beliggende centralt i Danmark.

Best Western Plus Hotel Fredericia byder bl.a. på:

  • Topmoderne og nyrenoverede møde-, kursus og konferencelokaler
  • Plads op til 250 gæster
  • Teambuilding & Aktiviteter som f.eks. det populære Bridgewalking Lillebælt
  • Trådløst wifi 300/300 Mbit
  • Mobile whiteboard, 49" fladskærm eller projektor
  • Centralt beliggenhed i trekantsområdet
  • Kort afstand til motorvej og banegård
  • Gratis parkering
  • Fri adgang til svømmehal, badeland og fitnesscenter
  • Stor lækker morgenbuffet til gæster
  • Et fantastisk køkken med konferencemenu eller a la carte menu

Vil du vide mere eller ønsker du et uforpligtende tilbud?

Kontakt enten Sybille eller Heidi, hvis du har spørgsmål til konference- og mødefaciliteterne, priser, ledige datoer, forplejning eller andet.

Sybille Merz Bæksted – Receptions- og Konferencechef

Konference

Sybille Merz Bæksted
Receptions- og Konferencechef
+45 76 20 68 16
sybille@hotel-fredericia.dk

Heidi Schouw – Konferencevært

Konference

Heidi Schouw
Konferencevært
+45 76 20 68 09
heidi@hotel-fredericia.dk


Mødelokaler

Vores mødelokaler kan tilpasses alle typer møder – heriblandt møder, der kræver gruppebordopstilling, sildebensopstilling, skolebordsopstilling, u-bordsopstilling og biografopstilling. Der er lærred i alle store møderum. Og når salen er åben, er der 4 store lærreder til rådighed ved foredragsholderen, og 2 store lærreder i siderne. Vi kan dæmpe belysningen og gøre lokalet helt mørkt, hvis dette ønskes til fremvisning af film, slide shows eller andre multimedier.

Der er bestemt også mulighed for workshops og udstillinger i gruppelokalerne, restauranten eller i vores lobbyområde. Vi kan også være behjælpelige med opstilling af roll-up’s i konferenceområdet og ved hotelindgangen.

Har I brug for en opfriskende pause, er der terrassedøre i konferencesalen med direkte udgang til hotellets grønne områder.

VOLDEN, der ligger i hotellets nye afdeling er på 46 kvadratmeter og kan rumme op til 20 personer.
Lokalet har trådløst netadgang, lydanlæg, mobil whiteboard samt adgang til udendørs ryge areal,

BYPORTEN og UDSIGTEN, er to identiske lokaler på hver ca. 55 kvadratmeter. Lokalerne er med stort lærred for lofthængt projektor, lydanlæg og mulighed for mobil whiteboard. Disse lokaler er med aircondition samt med udsigt til golfarealer.
BYPORTEN har egen udgang til grønne områder.

Gr. rum 8 og 9 er på henholdsvis 18 og 20 kvadrat meter med faste konferenceborde, hvor der er plads til max. 8 personer. Grupperummene har trådløst net adgang, væghængt 49" fladskærm for computer visning.

GRØN og BLÅ grupperum er hver på 19 kvadrat meter og har plads til max 8 personer. Disse grupperum ligger i kælderafsnit og har faste konference borde med tilhørende læder konferencestole. Disse to lokaler har 49" vægmonteret fladskærm, for computer visning.

Hvor mange deltagere er der til dit næste arrangement?

Vi står klar med kyndig vejledning og mange års erfaring med konferencer. Har du spørgsmål til hvilken bordstilling vil være ideel til jeres konference eller seminar, er du velkommen til at kontakte os og vi vil hjælpe dig med at finde den rette opstilling. 

Se her, hvor mange vi har plads til, og i hvilke lokaler. 

Bordopstillinger

Bordopstilling ved møde eller konference

Vi hjælper jer med at få overblik, og I er velkommen til at ringe og få en snak om jeres møde, kursus eller konference.

 

Konferencelokaler

Alle vores konferencelokaler er indrette lyst og venligt med flot udsyn fra de store gulv-til-loft vinduer, der selvfølgelig også giver et skønt og behageligt lysindfald i rummet.

Hotellets store konferencefaciliteter SALEN er udrustet med mobile vægge, hvilket giver mulighed for flere opstillinger. Samlet er den største opstillingsmodel på 260 kvadratmeter og kan rumme 180 personer ved biograf stole opstilling.
Der kan veksles mellem 5 mulige opstillinger, hvor det mindste udgør 50 kvadratmeter.

Lokalerne er betegnet lokale 1 til lokale 4

Alle opstillinger giver adgang til trådløs netværk, loft hængt projektor med VGA eller HDMI tilslutning, væglærred samt lydanlæg.
Vælges en større opstillinger, f.eks. 130 kvadratmeter eller 260 kvadratmeter, giver det mulighed for dobbelt lærred. Trådløs Barco Clickhare for skærm billede, VGA eller HDMI tilslutning. Ved opstillinger, hvor lokale 2 og 3 indgår, er mikrofoner, herunder flere headset og/eller håndholdte mikrofoner tilgængeligt.

Konferencelokalerne 1- 2-3-4 har selvstændige aircondition samt luftskifteanlæg. I alle lokaler kan opsættes stor mobil whiteboard, talerstol samt scene for musik, foredragsholder med mere.

Alt belysning er censor styret og kan dæmpes efter ønske.


Akustikken er enormt vigtig for mange kursusafviklere. Derfor er vi stolte af at have skabt en yderst behagelig akustik, så man i de fleste tilfælde ikke engang behøver mikrofon. Og til det rigtig fine lydanlæg i konferencefaciliteterne, har vi naturligvis både almindelige mikrofoner og trådløse headset-mikrofoner. Talerstol og scenepodie har vi naturligvis også, og i konferencesalen og lokalerne er der aircondition.

Hos os er det rigtig vigtigt, at vores gæster får hvad de har brug for – og vores motto er: ”Vi fikser det” – så alt kan løses.

I konferenceområdet ligger vores restaurant, de mindre grupperum, samt fine toiletfaciliteter.
Alt afhængigt at konferencetidspunktet, kan konferencegæsterne se frem til en helt igennem storslået morgenbuffet, en fantastisk frokostbuffet med udsøgte retter fra både det kolde og varme køkken. Er konferencen i hen imod aftensmad, har vi flere skønne 2-3 retters konferencemenuer at vælge imellem. Alternativt byder vi på et yderst delikat a la carte kort, som du kan se her.

Området omkring er skønt og hotellet ligger tæt på golfbaner, messecenter, shopping, Madsbyparken, Banegården, motorvejsnettet, Lillebælt – alt sammen indenfor en radius af ganske få kilometer.

Fredericia Idrætscenter

Kun 50 meter væk fra hotellets indgang, tilbyder vi flere lokaler til møder og konferencer i samarbejde med Fredericias Idrætscenter.
I Fredericia Idrætscenter er der kommet en tilbygning, hvor ADP loungen ligger.

ADP lounge som konferencelokale

Her er plads op til 300 siddende gæster med stort lysindfald på begge sider, med panoramaudsigt.

Der er højt til loftet og god atmosfære, og lokalet vil være fremragende til dig, der enten skal holde en konference, møde eller workshop.

Den 410 kvadratmeter lounge, er absolut et besøg værd.

Loungen er udstyret med:

  • 2 x projektor med tilhørende lærred
  • Trådløse mikrofoner, flere varianter
  • ​Nyt moderne lydanlæg 
  • ​Flipover tavle på hjul
  • ​Gratis trådløst internet
  • Mulighed for lysdæmpning
  • Mulighed for mørklægning

Under jeres ophold er der naturligvis også mulighed for frit at benytte idrætcenteret med fitness, svømmehal og badeland.

Har du brug for større mødefaciliteter?

Vi samarbejder med Messe C, som byder på store, gode og proffesionelle messe-, konference-, og festlokaler. Læs mere på www.messec.dk

 

– men ring for aktuel messepris på 7591 0000.


Ønsker du et tilbud på din næste konference?

Kontakt vores konferenceafdeling til en snak omkring jeres næste konference.

Sybille Merz Bæksted – Receptions- og Konferencechef

Konference

Sybille Merz Bæksted
Receptions- og Konferencechef
+45 76 20 68 16
sybille@hotel-fredericia.dk

Heidi Schouw – Konferencevært

Konference

Heidi Schouw
Konferencevært
+45 76 20 68 09
heidi@hotel-fredericia.dk

Ermina Karamehic – Konferencevært

Konference

Ermina Karamehic (Barsel)
Konferencevært
+45 76 20 68 09
ermina@hotel-fredericia.dk

 

Mødelokaler Best Western Plus Hotel Fredericia

Friske forsyninger til vores gæster ved møder og konferencer

Konferencelokale på hotel fredericia

Super moderne og nyrenoverede grupperum med hver deres helt eget særpræg og med plads fra 8 – 12 personer.

Vestre Ringvej 96
7000 Fredericia
Danmark
info@hotel-fredericia.dk
Tlf. +45 75 91 00 00
Find os på facebook Find os på Linkedin
Dansk English Deutsch

SE OGSÅ VORES ANDRE HOTELLER

 

 

Smileyordning

Each Best Western Hotel is independently owned and operated.

Se og ret dine cookie indstillinger
Cookie- og Persondatapolitik

1. Dine cookie settings
Funktionelle cookies, marketing og tracking
Cookies der giver os mulighed for at analysere webstedets anvendelse, så vi kan måle og forbedre ydelsen, og cookies der bruges af reklameselskaber eller annoncerende selskaber til at slå annoncer op, som er relevante for dine interesser.
 Alle

Nødvendige cookies
Cookies der er nødvendige for sidens funktionalitet.
 Nødvendige


2. Dette website anvender cookies

En cookie er en lille tekst-fil, som vi gemmer på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren.
En cookie indeholder kun tekst, er ikke et program og indeholder ikke virus.

3. Formål med cookies på vores website:
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Cookies hjælper os desuden med at få overblik over dit besøg på hjemmesiden, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden til dine behov og interesser. Cookies husker f.eks., hvad du har lagt i en eventuel indkøbskurv, om du tidligere har besøgt siden, om du er logget ind og hvilket sprog og valuta, du gerne vil have vist på hjemmesiden. Vi bruger også cookies til at målrette vores annoncer over for dig på andre hjemmesider. Helt overordnet anvendes cookies således som del af vores service til at vise indhold, der er så relevant som muligt for dig.

4. Sådan sletter eller blokerer du for cookies i din browser
minecookies.org/cookiehandtering


5. Liste over brugte cookies:
NavnFormålUdbyderUdløber
SL_CA/B TestningSmartlook2 år

Vi bruger cookies til at tilpasse vores indhold og annoncer, til at vise dig funktioner til sociale medier og til at analysere vores trafik.
Vi deler også oplysninger om din brug af vores website med vores partnere inden for sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Få flere oplysninger

OK Læs mere